Mad og Vin

Inspiration til dit næste måltid eller glas!

New Yorks 101 bedste sandwiches

3 kommentarer

Tag en tur igennem de lækre billeder og fortæl mig, hvis du ikke bliver sulten… Der skal vist snart til at laves en ordentlig omgang sandwiches her i huset!

New Yorks 101 bedste sandwiches fra Grubstreet New York

Og et par af mine egne kreationer:

Forfatter: Anders

Mad og vin interesseret ung mand, med baggrund som kok og detalje-nørd. Udover mad, vin, diverse drikkevarer bliver der også brugt meget tid på musik og diverse sportsgrene, mest som aktiv seer dog!

3 thoughts on “New Yorks 101 bedste sandwiches

  1. Pingback: New Yorks 101 bedste sandwiches | Madbevægelsen -- gastronomi i vækstlaget

  2. Sidst jeg var i NY fik jeg de mest suveræne sandwiches jeg nogensinde har smagt – jeg kan desværre ikke huske hvad shoppen hed, men den lå lige til venstre for vores hotel: http://www.thehotelstjames.com/map.html (som i øvrigt er go value for money, hvis man vil bo centralt og forholdsvis billigt)

    • Ja, det kan noget med et par stykker brød og noget fyld derovre… De billeder er er vist under de 101 bedste sandwiches, er jo ikke alle lige smukke at se på, men tænderne løber alligevel i vand. (Og hotel navn og placering af sandwich biks er noteret :))

Skriv et svar

