Mad og Vin

Inspiration til dit næste måltid eller glas!

Efter lang tids stilhed…

5 kommentarer

Efter lang tids stilhed fra min side er det vist ved at være på tide at starte bloggeriet igen – stille og roligt. I har vel alle tænkt, at jeg har været begravet i arbejde henover den dejlige sommer – det er da også delvist sandt. Dog er den største årsag til stilheden manglende inspiration til at kreere, smage og skrive om mad og vin – et vakuum der opstod da min muse forlod mig – den største inspirationskilde til hvad jeg lavede, fandt jeg hurtigt ud af.

Ceviche af makrel og bars med semi-moden mango

Hvis det gør ondt at skrive, skal man nogengange lade være. Når en stor del af ens liv og tanker lige pludseligt ikke længere skal dedikeres til hende – når hun har været med til at spise de fleste steder og været med på de fleste gastronomiske eventyr, når en stor del af maden der blev lavet var til os – blev det meget svært at skrive og berette om. Tilbageblik som før var lette og fornøjelige – især at berette om – gjorde ondt.

Tiden læger alle sår, siger de vise – jeg venter stadig – men jeg har ikke mere tålmodighed. Så nu går jeg stille og roligt på udforskning i min verden og erindring igen.

Tidligere tiders opdateringsfrekvens skal ikke forventes – men lidt godt her og der vil dukke op her på bloggen henad vejen!

Bønnecreme med langstidsbagt aubergine

Forfatter: Anders

Mad og vin interesseret ung mand, med baggrund som kok og detalje-nørd. Udover mad, vin, diverse drikkevarer bliver der også brugt meget tid på musik og diverse sportsgrene, mest som aktiv seer dog!

5 thoughts on “Efter lang tids stilhed…

  1. Pingback: Efter lang tids stilhed… | Madbevægelsen -- danske madblogs

  2. Trist at høre med din muse. Til gengæld er det godt at have dig tilbage i blogverdenen!

  3. Vi er med garanti en flok der er glade for at have dig tilbage i blogland…..

  4. Anders og Madfar,

    Tak og tak🙂

  5. Pingback: Wordpress Tid Generator | Final Fantasy XIII Games

Skriv et svar

