Mad og Vin

Inspiration til dit næste måltid eller glas!

New adventures in pizza

3 kommentarer

Næ egentligt ikke – skal man ikke bare holde fast i det gode gamle?

Selvom der dog blev prøvet et par nye salamier, da jeg var for doven til at gå i flere butikker. Jeg havde allerede en merquez og jalapeno salami fra Føtex’ Princip linje, fin salami i sandwich, men ikke markant nok på pizza. Prøvede også med en pikant fennikel salami fra Aalbæk – den var heller ikke markant nok.

Næ du, fremover skal den igen stå på chorizo fra Aalbæk eller salsiccia forte fra Levoni.

Dog var det lækkert med bøffel mozzarella på pizzaen, noget som materialiserede sig i Netto af alle steder.

Forfatter: Anders

Mad og vin interesseret ung mand, med baggrund som kok og detalje-nørd. Udover mad, vin, diverse drikkevarer bliver der også brugt meget tid på musik og diverse sportsgrene, mest som aktiv seer dog!

3 thoughts on “New adventures in pizza

  1. Jeg har netop i dag lavet hjemmelavet pizza (forøvrigt på bund af rugmel og durum) hvor jeg benyttede corizo pølsen fra Princip Serien. Den var faktisk rigtigt god. Ikke så paprika bitter som mange af dem ellers normalt er. Ikke for fed så fedtet løber ud på pizza (som de klamme pepperoni fedskiver de bruger på de fleste pizzariaer).

    • Lyder lækkert🙂 Jeg bruger dog durum og hvede i forhold 8:2 cirka. Chorizoen fra Princip tror jeg ikke jeg har smagt, der plejer jeg at holde mig til Aalbæks, både pga. af smag – men også fordi det er øko og uden nitrit. Dog har mødet med Princips merquez og jalapeno salami været ganske fornuftig, den smager godt og er tørret som den skal.

  2. Pingback: New adventures in pizza | Madbevægelsen -- danske madblogs

Skriv et svar

