Mad og Vin

Inspiration til dit næste måltid eller glas!

Whisky på bloggen

Skriv en kommentar

Det bliver en kold vinter siger de, og som det pt. ser ud med sne, frost og meget kold vind her i starten af december, lader det jo til at passe meget godt.

Hvad varmer bedre end en god dram whisky her om vinteren? Det ved jeg snart ikke, det er i hvert fald min fortrukne drik når vinden rusker og graderne når under ti. Så hermed lidt fokus på whisky, så vi kan få lidt varme her i kulden. Nu skriver jeg whisky, og selvom det nok mest vil komme til at omhandle skotsk whisky, så vil jeg da ikke afvise at vi kommer videre rundt i verden, da der også bliver lavet glimrende whiskey i Irland, USA, Canada og Sydøstasien hvor Japan og Indien viser lidt tænder, selvom jeg ikke har smagt det vilde derfra.

4whisky12

Start med at kigge forbi Pinterest hvor jeg poster lidt smagenoter til boardet ‘whisky’, det kunne jo være at du kunne finde din næste dram der.

Hvad varmer du dig med her i kulden og hvad er din fortrukne dram?

Forfatter: Anders

Mad og vin interesseret ung mand, med baggrund som kok og detalje-nørd. Udover mad, vin, diverse drikkevarer bliver der også brugt meget tid på musik og diverse sportsgrene, mest som aktiv seer dog!

Skriv et svar

